onsdag 20 januari 2010

Lucifer Valentine Superstar

Lucifer Valentine ligger bakom genren vomit-gore samt filmer som Slaughtered Vomit Dolls och ReGOREgitated Sacrifice. Han älskar spysex, tvillingar och sushi. När man kontaktar honom är han trevlig, som en dum äldre herre. När man frågor honom om hur det känns att bli hotad till livet för ens konst så svarar han, bra. Han använder sig oftast av smileys och älskar ord som "dude" och "bro". Så när jag mailar honom känner jag mig tvungen att ... tala hans språk. För att passa in, för att komma honom nära. Ibland känner jag mig som en surfare, en cool surfare som ställer märkliga frågor om kräks, urin och incest. Visste ni förresten att Lucifer Valentine varit tillsammans med sin syster (innan hon tog livet av sig) och att hans föräldrar vandrat jorden som insektsforskande satanister. Världen är allt bra märklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar