onsdag 14 september 2011

Vertigo bio, på Bio Rio

13/10 har Vertigo en alldeles, alldeles speciell filmkväll på Bio Rio i Stockholm. Henrik Möller och Alexi Carpentieri visar kortfilmer utan pardon. Ni som tagit del av framför allt Möllers material vet vad jag menar. Utöver detta kommer även jag köra lite klipp från de filmer som förekommer i min bok "Äkta skräck", samt presentera det hela. Det kommer att bli nervöst, jag svettas redan nu. Hatar egentligen den här typen av evenemang. Kommer ihåg en textmässa för cirkus tio år sedan då jag skulle läsa ur min första bok "Perversum" inför en inte alltför förväntansfull publik. En kompis spelade in det hela på sin digitalkamera. Bara vetskapen om att mitt sk framträdande fortfarande existerar känns inte bra, inte bra alls ... Läs mer om evenemanget här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar