onsdag 5 oktober 2011

Från Helvetet

Jobbar just nu med mitt potpurri från Helvetet. Så nära Gud man inte kan komma. Känner mig lite yr. Inte så mycket för att det är ett vidrigt material man bearbetar utan för att det är svårt att välja ut rätt klipp från filmerna, klipp som behandlar filmerna på ett rättvist sätt. Ibland är det lätt, som i fallet Lucifer Valentine. Ibland desto svårare, som när man ska sätta sig och hacka i A Serbian Film och det bara känns orättvist mot filmskaparen hur man än gör. Det skall i alla fall vara färdigt inom kort för visning 13e oktober på Bio Rio. Så vill du spana in lite sjysst fulkultur, se mig propagera för incest och nekrofili, dricka öl och kanske få hångla, köp din biljett här. Party on!

Recensionerna av Äkta skräck väller in! På senare tid: GP, DN och Bokfetischist

Slutligen några ord om min favoritserie. Helt enkelt den bästa serie som någonsin gjorts: Breaking Bad. Säsong 4 håller hög klass, spänningen har långsamt skruvats upp sen avsnitt ett och jag känner på mig att min skärm kommer att explodera i och med finalen om en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar