måndag 26 december 2011

Årets bästa/värsta/mest intressanta!

Årets bästa/värsta/mest intressanta filmer:

The Woman
Hanna
X-Men: First Class
Kill List
Bellflower
Sleeping Beauty
Red State
The Bleeding House
Straw Dogs
Livide
The Bunny Game
The Innkeepers
Red, White and Blue

Jag har säkert glömt bort en del, men på rak arm var det dessa jag kom på. Men så har det väl också kanske varit mer utav ett serieår för mig. På den fronten har det varit mycket starkt:

Lights Out
Suits
Breaking Bad S4
Sons of Anarchy S4
American Horror Story
Louie S2

Och mycket mycket mer, Jag började till och med tycka om fantasy i den överraskande Game of Thrones som återkommer nu i mars (tror jag).

Veckan som kommer, innan jobbet kör igång för mig, späckar jag med rå 70-tals porr. Jag har samlat på mig ett 15-tal DVDs som måste ses och skrivas om. Vissa är fruktansvärt usla, andra älskar jag. Waterpower tex (Shaun Costello) är en Taxi Driver inspirerad hämnarhistoria där huvudkaraktären ser det som sitt livsuppdrag att rena "smutsiga" flickor från synd. Detta gör han med lavemang... Det var allt för nu, jag är en upptagen man.

God jul och Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar