onsdag 30 november 2011

Kort men gott

En uppdatering? Varför inte, har egentligen inget annat för mig ... bara mitt förbannade föredrag jag ska hålla på GBG-stadsteater den 7/12 tillsammans med John Ajvide. Jag ska snacka om min bok och personliga skräckupplevelser. Låter ju bra i teorin visst, men vi får väl se hur det blir i verkligheten. Här kan ni läsa om evenemanget. Annars är det mest väntan. Ska bli kul att se mitt Sitges-reportage i tryck, kommande Cinema. Tråkigt nog också sista Cinema. Tidningen lägger ner. Känner dock ingen större oro, det handlar om driftiga människor och de kommer säkert ut med någonting nytt snart, förhoppningsvis lite mindre glassigt. Hörs snart igen! Mvh, Magnus Blomdahl

1 kommentar:

  1. Spännande! Syns att det är i Göteborg bara. Hoppas det blir en lyckad kväll!
    / Antichrister

    SvaraRadera